Startup-urile din România se pot înscrie până pe 12 martie 2017
- ■ Sunt căutate inovaţii şi tehnologii pentru comercianţi independenţi şi retaileri
- ■ 10 startup-uri câștigătoare alese din toată lumea; România participă în premieră
- ■ Program de training, consultanță și dezvoltare pentru startup-urile câștigătoare, pe durata a trei luni, începând cu 12 iunie, la Berlin
- ■ Investiții în valoare de 120.000 euro pentru fiecare startup câștigător
- ■ Toți cei interesați din România pot aplica pe site-ul metroaccelerator.com până pe 12 martie 2017
- ■ Eveniment de prezentare și întalniri cu consultanții METRO și Techstars, in data de 16 februarie 2017, la TechHub, București.
METRO GROUP Wholesale & Food Specialist Company (METRO GROUP W&FS Co.) și Techstars caută cele mai bune idei digitale prin programul METRO Accelerator pentru Retail, susținut de Techstars, cu scopul de a crea soluţii digitale, utile în sectorul de retail. Soluțiile câștigătoare vor fi testate începând cu luna septembrie 2017.
Startup-urile din România pot aplica până pe data de 12 martie 2017, pe site-ul www.metroaccelerator.com, competiția fiind deschisă aplicanților din întreaga lume. Aplicațiile se fac în limba engleză și constau în completarea unui chestionar și, opțional, trimiterea unui material video. Ideile trimise vor fi evaluate și selectate de un grup de consultanți METRO GROUP și Techstars prin interviuri telefonice sau față în față, iar câștigătorii vor fi anunțați pe 12 iunie 2017, la Berlin.
Fiecare startup câștigător va beneficia de consultanță din partea unui grup de mentori, format din reprezentanți METRO, Techstars, precum și de la companii partenere pe durata a trei luni (iunie-septembrie), de la momentul anunțării acestora. De asemenea, fiecare startup va primi investiții în valoare de 120.000 euro din partea METRO pentru dezvoltarea ideii propuse. Echipele de startup își vor prezenta companiile în fața investitorilor, reprezentanților principalilor lideri din domeniu și publicului, în cadrul Demo Day – Ziua Demo (de testare), care va fi organizată în septembrie 2017, la Berlin.
Startup-urile interesate din România au ocazia de a îi cunoaște pe coordonatorii programului METRO Accelerator pentru Retail, susținut de Techstars la București, pe data de 16 februarie, în cadrul unui eveniment de prezentare, desfășurat la TechHub (Strada Nicolae Filipescu, nr. 39-41).
Agenda evenimentului cuprinde atât întâlniri 1 la 1 între reprezentanții METRO Accelerator și startup-urile interesate, cât și prezentarea propriu-zisă a programului, astfel încât participanții vor putea interacționa și afla mai multe detalii despre cum își pot construi un plan de succes și despre ce inseamnă participarea în programul METRO Accelerator pentru Retail, susținut de Techstars din 2017. | Comunicat de presă
Notă: Mai multe informații despre inițiativă sunt disponibile la www.metroaccelerator.com, precum și la https://retail.metroaccelerator.com/2016/12/22/want-to-change-shopping-hate-checkouts-join-our-metro-accelerator-for-retail/, respectiv https://www.metro.ro/descopera-metro/comunicate-de-presa/metro-accelerator.
Sub umbrela METRO Accelerator, susținut de Techstars, METRO și Techstars, prin două programe, ajută echipele internaționale de start-up, în dezvoltarea de soluții digitale. Unul dintre programe se concentrează asupra soluțiilor pentru sectorul hotelier, al restaurantelor și catering-ului, în timp ce al doilea program are drept obiectiv industria de retail. În cadrul programelor desfășurate pe o perioadă de trei luni, la Berlin, mentorii cu experiență și experții vor ajuta zece echipe de startup selectate pentru a-și dezvolta propria afacere, cu privire la clienți și investitori. METRO Accelerator, susținut de Techstars, a fost lansat în anul 2015, printr-un program dedicat sectorului HoReCa, unic în lume și desfășurat în mod regulat. Mai multe informații sunt disponibile la www.metroaccelerator.com