Pentru a-și extinde canalele de vânzare, managerii companiei Rocast au decis să lanseze un magazin online si astfel au ales platforma SeniorE-commerce. În doar trei luni de funcţionare, compania a reuşit să crească cu 10% vânzările către persoanele fizice (B2C).
Evoluția pozitivă s-a datorat atât activităților intense de promovare desfășurate, cât și beneficiilor puse la dispoziția clienților online: discount-uri preferențiale, livrare în 24 de ore, asistență telefonică etc.
Cu o cifră de afaceri de peste 35 milioane lei, Rocast are în portofoliu peste 70.000 de articole destinate unui spectru larg de activități precum bricolaj, construcții și industrie, pe care le comercializează atât en-gros cât și en-detail.
„Portalul online de la Senior Software este ca un ghid pentru clienții noștri și este absolut necesar, fără un astfel de instrument nu poți să evoluezi în ziua de azi. Chiar dacă oferi modalități clasice de vânzare, direct de la sediu sau prin agenții de pe teren, trebuie să te îndrepți și către comerțul electronic. În plus, dacă dorești să-ți mărești cifra de afaceri cam cu aceleași resurse, magazinul online este cel mai accesibil instrument”, a declarat dl Horațiu Vonica, directorul general al companiei.
Pentru a îmbunătăți comunicarea cu clienții, magazinul online este integrat cu sistemul SeniorERP pentru managementul resurselor companiei, utilizat de Rocast de peste 5 ani. Comenzile plasate ajung automat în sistemul ERP pentru a fi procesate, iar informațiile cu privire la prețuri, disponibilitatea produselor sau alte caracteristici ale acestora sunt actualizate imediat.
„Principalul avantaj al integrării este că orice modificare realizată în sistemul ERP se transmite în timp real către portal, astfel că nu mai pierdem timp cu actualizarea informațiilor de două ori”, a adăugat dl. Horațiu Vonica.
Soluția SeniorE-commerce este integrată cu SeniorERP – cea mai nouă platformă tehnologică ERP pentru managementul companiilor cu activități de producție, distribuție, retail și service, oferind beneficii precum: reducerea costurilor de operare a magazinului online și implicit a procesării comenzilor suplimentare; creșterea veniturilor prin abordarea segmentului de consumatori online; îmbunătățirea relației cu clienții prin asigurarea transparenței informațiilor (prețuri, istoric comenzi, detalii produse); scurtarea timpului de livrare deoarece comenzile plasate online ajung direct în ERP și sunt procesate mai repede; fidelizarea clienților prin discount-uri preferențiale, promoții ușor de gestionat, liste de prețuri personalizate și multe alte instrumente specifice comerțului online.
Pentru mai multe detalii, accesați www.SeniorERP.ro și www.seniorsoftware.ro.
Înființat în 2003, Senior Software este unul dintre cei mai inovatori jucători pe piața sistemelor software de management al afacerilor. Companie având capital integral românesc, Senior Software dezvoltă și implementează sisteme informatice de ultimă generație, specializate pe verticale de piață: SeniorERP, SeniorVisualBI, SeniorCRM, SeniorSFA, SeniorSCM și SeniorCPM. | Radu Georgescu