Crezi că eşti mai rapid decât Vettel? Mai îndemânatic decât Sebastien Loeb sau mai carismatic decât Super Mario? Dragi suceveni, vă provocăm să ne arătaţi că puteţi mai mult decat ei… Acum chiar aveţi ocazia, iar Red Bull Soapbox este singurul loc unde primeşti amenda pentru viteză, dar se clasează 😉
Câţi dintre noi nu am încercat să ne construim maşini în spatele blocului? Câţi dintre noi nu am plătit orice “preţ” pentru a intra în posesia a doi rulmenţi care să ne dea mai multă viteză? Diferenţa este că acum suntem nişte adulţi în toată firea, dar cu atât de mult suflet de copil, iar dragostea pentru maşini nu piere niciodată. Iar dacă ai ocazia să pui mult suflet în construirea ei, să ştii că fiecare bucăţică din ea a fost făcută de mânuţa ta, atunci satisfacţia este de 100 de ori mai mare.
Aşa că, convoacă gaşca de-altădat, suflecaţi-vă mânecile, şi treceţi la proiectat! Avem nevoie de şoferi zurlii şi echipe taconite!
Ce este Red Bull Soapbox?
Red Bull Soapbox Race este un bal mascat al curselor auto, spun unii, un Halloween pe roţi, conform altora. Noi spunem că este un Grand Prix unde şoferii amatori se urcă la volanul unor vehicule artizanale, care funcţionează pe bază de curaj, gravitaţie şi un pic de Red Bull. De fapt, cele mai importante unelte din cutia ta sunt creativitatea şi bucuria competiţiei. Şi bineînţeles, setea de viteză. Acest eveniment unic de racing nemotorizat e o provocare şi pentru şoferii experimentaţi, şi pentru amatorii care sunt în stare să deseneze şi să construiască nişte grozăvenii cu roţi şi să concureze contratimp într-o cursă la vale, căci acolo e finişul.
Acest eveniment este în primul şi în ultimul rând, o cursă. Aşadar, cea mai rapidă maşină care trece finişul sigur va fi privită cu ochi buni. (De reţinut că trebuie să şi fie cineva în maşina care trece finişul.) Totuşi, dacă termini primul, nu înseamnă că o să câştigi automat (sau manual). Viteza e plictisitoare dacă n-are un pic de personalitate. De fapt, dacă nu are MULTĂ personalitate! Echipele sunt jurizate dupa trei criterii: viteză, creativitate şi impresie artistică. Aşa că piloţii trebuie să ne uimească cu prezenţa lor scenica, să ne impresioneze cu prototipul lor de soapbox şi, bineînţeles, să ne dea pe spate cu show-ul lor.
Red Bull a organizat până acum zeci de astfel de curse în toată lumea, de la prima cursă în Belgia, în anul 2000, până în Australia, din Africa de Sud până în Jamaica, iar în 2014 ajunge şi în România, pentru prima oară. De-a lungul timpului s-au perindat pe piste de la prototipuri hiperrealiste de maşini şi până la orice le trecea prin cap participanţilor. Orice care sa aibă roţi şi să îi ducă până la finiş.
Şi tu poţi intra în manualele de istorie pentru cum te avânţi spre finiş în maşina ta 100% originalo-artizanala, cu propulsie pe bază de gravitaţie, adică nemotorizată. Maxim 70 de echipe vor fi selectate să ia startul în cursa anului.
CĂUTĂM ŞOFERI ZURLII ŞI ECHIPE ŢĂCĂNITE!
Ce trebuie să faci pentru a participa la Red Bull Soapbox Race?
În primul rând, trebuie să gaseşti alţi 2-3 şoferi amatori pasionaţi de maşinării.
1 – SOLICITĂ KITUL DE ÎNSCRIERE PE WWW.REDBULL.RO/SOAPBOX
2 – STUDIAZĂ KITUL DE ÎNSCRIERE – În acest kit vei găsi câteva sugestii despre cum să faci un prototip reuşit şi destule informaţii cât să nu derapezi în timp ce-ţi construieşti soapbox-ul.
3 – TRIMITE SCHITA MAŞINĂRIEI ŞI DATELE ECHIPEI – După ce ai înţeles tot ce ai de făcut, completează paginile de schiţe primite şi trimite-ni-le scanate pe e-mail sau prin poştă, împreună cu formularul de înscriere, până pe 18 iulie. Nu uita că poţi să incluzi oricâte materiale adiţionale/alternative/auxiliare vrei (fotografii, filmuleţe, etc.). Cu cât mai multe, cu atât mai bine!
4 – SELECŢIA
Până la 70 de echipe vor obţine permisul de rostogolire spre finiş în maşinile lor soapbox 100% originalo-artizanale. Echipele sunt alese pe baza ingeniozităţii, creativităţii şi fezabilităţii tehnice ale proiectului, dar şi ţinând cont de respectarea regulilor de proiectare.
AŞA CĂ PUNE-ŢI CĂCIULIŢA GÂNDITOARE, SUFLECĂ-ŢI MÂNECILE ŞI DĂ-I ARIPI IMAGINAŢIEI TALE. DE-ABIA AŞTEPTĂM SĂ NE VEDEM LA CURSĂ! | ANDREEA MITRACHE, National Communication Manager Red Bull Romania s.r.l.