METRO Cash & Carry România lansează „METRO – Starurile Comunităţii”, o competiţie organizată cu ocazia aniversării a 50 de ani de la înfiinţarea METRO Cash & Carry şi care îşi propune să pună în valoare contribuţia întreprinzătorilor la bunăstarea comunităţilor locale din care fac parte şi să recompenseze antreprenorii care derulează proiecte de responsabilitate socială. Aceştia se pot înscrie până în 5 iunie 2014, pentru a concura pentru premiul de 200.000 lei.
„De multe ori, micile afaceri de tipul restaurantelor, chioşcurilor, cafenelelor sau bistro-urilor sunt iniţiatoarele sau susţinătoarele unor proiecte care contribuie semnificativ la viaţa şi dezvoltarea comunităţii din care fac parte” explică Gilles Roudy, Director General METRO Cash & Carry România. „În acest an, compania METRO celebrează 50 de ani pe piaţa de comerţ; prin competiţia «METRO – Starurile Comunităţii» dorim să venim în sprijinul acelor întreprinzători care, pe lângă contribuţia lor economică în comunitate, îşi asumă şi proiecte de responsabilitate socială, devenind adevărate modele prin contribuţia de durată pe care o aduc la bunăstarea comunităţilor locale.”
Întreprinzătorii independenţi îşi pot înscrie proiectele online în secţiunea dedicată de pe site-ul www.metro.ro, pâna în data de 5 iunie 2014. Tot ceea ce aceştia trebuie sa facă este să îşi descrie proiectele, care să reflecte angajamentele lor faţă de comunitate. Toate aplicaţiile vor fi prezentate atât pe site-ul METRO Cash & Carry România, cât şi pe pagina de Facebook a companiei. Odată cu descrierea, concurenţii la titlul de „METRO – Starurile Comunităţii” sunt încurajaţi să încarce fotografii şi materiale video care să ilustreze cât mai bine povestea lor, pentru a aduna voturi din partea publicului. Etapa de votare se va încheia la data de 5 iunie 2014, când cele mai votate 20 de proiecte vor trece, mai departe, în finala competiţiei.
„Pentru noi este foarte importantă implicarea publicului larg în selectarea finaliştilor, deoarece angajamentul asumat de magazinele mici şi mijlocii aduce beneficii în primul rând populaţiei locale” spune Gilles Roudy. „Şi cu cât participanţii sunt mai bine conectaţi la comunitatea în care trăiesc, cu atât mai mari sunt şansele lor de a câştiga.”
Finaliştii vor fi evaluaţi de către un juriu format din experţi din domenii-cheie: ONG-uri, media de specialitate în responsabilitatea socială, precum şi comunitatea de antreprenoriat şi comerţ. În urma procesului de evaluare va fi selectat un câştigător, care va fi anunţat în iunie 2014, în cadrul Galei de Premiere a competiţiei.
Premiul “METRO – Starurile Comunităţii”
Întreprinzătorul cu cel mai mare punctaj acordat de către juriu va primi din partea METRO Cash & Carry România Premiul Competiţiei, în valoare de 200.000 de lei, din care 100.000 de lei sunt dedicaţi susţinerii de către câştigător, a unor proiecte sociale viitoare.
Juriul “METRO – Starurile Comunităţii”
Proiectele finaliste vor fi evaluate de către un juriu specializat format din lideri de opinie din domenii-cheie pentru competiţie, precum antreprenoriat, comerţ, ONG-uri şi media din zona de responsabilitate socială. Membrii juriului “METRO – Starurile Comunităţii” sunt:
· Radu Merică, Preşedinte Camera de Comerţ şi Industrie Româno-Germană
· Sandie Blanchet, Reprezentant UNICEF
· Lăcrămioara Botezatu, Redactor-şef CSRmedia.ro
· Ionuţ Sibian, Director Executiv Fundaţia pentru Dezvoltarea Societăţii Civile (FDSC)
· Marius Ghenea, Profesor de Inovaţie şi Antreprenoriat, autorul cărţii “Antreprenoriat”
· Gilles Roudy, Director General METRO Cash & Carry România
Competiţia „METRO – Starurile Comunităţii” este parte integrantă a dedicării companiei în a sprijini succesul afacerilor independente.
„Relaţiile pe termen lung, bazate pe încrederea clienţilor noştri, reprezintă cheia succesului METRO Cash & Carry. Dorinţa de a deveni partenerul preferat al întreprinzătorilor în dezvoltarea afacerilor lor este un punct central al acţiunii noastre, aspect care se regăseşte în noua noastră abordare, «YOU & METRO»” explică Gilles Roudy. „Numai cei care investesc ambiţie, creativitate, pasiune şi atenţie la nevoile clienţilor lor pot evolua pe termen lung.” | Informaţii cuprinse într-un comunicat de presă transmis de Adina Tîmplaru, Head of Corporate Communications METRO Cash & Carry România