Consumatorii care nu sunt mulţumiţi de performanţele unui produs Philips achiziţionat, îl pot returna şi îşi primesc banii înapoi. Iniţiativa face parte din campania ”Mulţumesc pentru alegerea ta!”, implementată de Philips la nivel naţional, în magazinele partenere. Returnarea banilor este valabilă pentru orice produs electrocasnic, de îngrijire personală sau electronic de la Philips (exceptiile mai jos), în perioada martie-decembrie 2012.
“120 de ani de inovaţie ne recomandă. Produsele noastre sunt eficiente şi uşor de folosit şi sunt achiziţionate pentru calitatea lor incontestabilă, dovedită în timp. Înaintea lansării pe piaţă, toate produsele Philips sunt supuse la teste intensive de anduranţă (testul căderii pentru fiare de călcat, testul pragului, rotirii furtunului sau pentru înfăşurarea cablului pentru aspiratoare), astfel încât numai cele mai performante produse ajung în casele consumatorilor noştri. Anul acesta, am demarat această campanie pentru că dorim să le mulţumim tuturor celor care aleg un produs Philips şi ne acordă astfel încrederea lor. Cu această ocazie, oferim tuturor cumpărătorilor posibilitatea de a returna produsul, în cazul în care nu sunt mulţumiţi de calitatea lui”, a spus Oana Tănăsescu, Lead Marketing Manager Philips Consumer Lifestyle Balkans. (Mona Dadu, pr&events manager Draftfcb)