„English By Yourself” lansează unități de conținut actualizat zilnic al English Attack!
English Attack! (www.english-attack.com) a fost numit oficial partener pedagogic şi furnizor de conţinut pentru English By Yourself (www.englishbyyourself.fr), portalul naţional on-line pentru învăţarea limbii engleză elaborat de Ministerul Educaţiei francez și a fost lansat astăzi, la un eveniment de presă la Paris de către Ministrul Educaţie, francez, Luc Chatel.
Portalul a fost creat şi va fi operat de Centrul Naţional pentru Învăţământ la Distanţă (CNED), francez de Ministerul Educaţiei la distanţă-învăţare unitate. Ca și English Attack!, CNED este activ în promovarea educaţiei informale, învăţarea pe tot parcursul vieţii, pentru o audienţă largă.
În fiecare zi, English By Yourself va publica conţinut actualizat zilnic de la English Attack!:
· Video Booster-ul zilei – un exerciţiu de limbă interactiv bazat pe un clip dintr-un film curent, episod al unui serial de televiziune, videoclip muzical, conceput pentru a dezvolta abilităţi de ascultare, înțelegere, citire, vocabular și gramatică. Un nou Video Booster va fi promovat pe pagina de start a portalului Ministerului la fiecare 24 de ore.
· Dash Verb – joc dezvoltat pentru a ajuta cursanţii să stăpânească diverse forme ale verbelor neregulate, în limba engleză. Jocul va fi o componentă permanentă al portalului English By Yourself.
· Photo Vocab-ul zilei – un dicţionar vizual tematic pe o gamă largă de subiecte. Fiecare Photo Vocab conţine între 15 și 20 de elemente lexicale referitoare la o temă, incluzând vocabular, expresii idiomatice şi referinţe culturale, precum acronime utilizate frecvent.
English Attack! a fost creat în colaborare cu lingvişti şi profesori de limbă engleză, şi aplică o abordare pedagogică nouă a învăţării limbilor străine bazate pe neuroștiințele cognitive. Acesta este disponibil pentru elevii de orice nivel, şi include următoarele principii pedagogice:
· Competenţa este determinată de expunerea în mod regulat la engleza autentică vorbită. Această frecvenţă de expunere este îndeajuns pentru a motiva elevii de a utiliza acest serviciul de cât mai des, prin intermediul unităţilor de conţinut plăcut, bazat pe subiecte de interes general – de exemplu, un film care rulează în cinematografele locale, sau un dicţionar vizual furnizând un vocabular pe baza unui eveniment major de știri.
· Eficienţa învăţării este sporită de lecţii, care sunt întotdeauna situate într-un context specific, sunt de scurtă durată şi sunt ilustrate printr-un clip video sau o selecţie de fotografii.
· Stocarea limbajului nou dobândit în memoria pe termen lung poate fi realizată numai prin repetarea suficientă a conţinutului învăţat, la intervale corespunzătoare. English Attack! încurajează repetarea elementelor învăţate, prin seria sa de cinci jocuri de învăţare, care sunt stimulate de conținutul video şi foto a site-ului.
· Erorile nu trebuie să fie penalizate, ci – la fel ca în jocurile video – acestea trebuie să fie văzute ca o consecinţă naturală, ca o încercare de rezolvare a sarcinii. Acest principiu este întărit de un ecosistem de recompensă format din feedback-ul pozitiv constant, de punctele obținute pentru fiecare activitate şi de insigne acordate pentru realizarea sarcinilor specifice de învăţare.
· Exersarea competenţelor de comunicare este cel mai mult încurajată de interacţiuni directe cu ceilalţi. Pe English Attack! acest lucru este realizat prin participarea activă a cursanţilor (şi comunicarea) la propria reţea socială a elevilor ce învață limba engleză. (Comunicat de presă | ASSIST Suceava)