Bucuresti, 26 iulie. Promotia nationala “Regiuni, concurati si castigati!” desfasurata in perioada 1 mai – 30 iunie pentru Danone Nutriday a antrenat in competitie noua regiuni geografice si culinare ale Romaniei, confirmand inca o data afinitatea romanilor pentru arta culinara si preferinta acestora pentru Nutriday, cea mai consumata marca de iaurt in Romania.
“Pornind de la gusturile si obiceiurile gastronomice ale romanilor in functie de regiunile geografice in care locuiesc si rolul iaurtului in bucatariile acestor zone bogate in alternative de consum, promotia a comunicat brandul Nutriday intr-o maniera versatila si savuroasa” spune Carmen Boer, Brand Manager Nutriday.
Promotia “Regiuni, concurati si castigati!” a provocat Oltenia, Muntenia, Dobrogea, Transilvania, Banat, Crisana, Maramures, Bucovina si Moldova in cursa pentru un tur culinar prin tara, la bordul unui Citroen Grand C4 Picasso, dar si pentru alte 630 premii constand in seturi de picnic si aparate de facut paine.
Marele castigator al promotiei este din Bucuresti si a intrat in posesia premiului in cadrul evenimentului de premiere din data de 19 iulie, organizat la sediul Danone din Bucuresti.
“Nu mi-a venit sa cred ca am castigat. Inca sunt surprins, dar foarte fericit. Masina o va conduce baiatul meu. Asteptam cu nerabdare turul culinar, este o vacanta pe care o planificam din anul 2005, insa pe care nu am putut sa ne-o oferim pana acum”, spune Emil Popescu, castigatorul promotiei Danone Nutriday.
In perioada promotiei, s-au inregistrat peste 51.000 de vizitatori unici si nu mai putin de 220.000 vizualizari pe website-ul www.nutriday.ro.
Cei mai multi participanti in promotie au fost din Moldova, ceea ce a adus acestei regiuni un premiu deosebit: Masa Mare oferita de Nutriday, eveniment care va fi organizat in data de 31 iulie, incepand cu ora 16, in parcarea Hotelului Moldova din Bacau, cu participarea tuturor celor care apreciaza gustul specialitatilor autentice romanesti imbogatit cu Nutriday.
Nutriday este gama principala din portofoliul de produse DANONE si, totodata, cea mai consumata marca de iaurt din Romania: 4 din 10 iaurturi simple vandute in Romania, sunt Nutriday. Gama include iaurturi clasice, iaurturi de baut, sana, iaurturi cu fructe din lapte integral sau cu un continut redus de grasime, lapte proaspat de 1,5% grasime, adresandu-se, prin diversitatea sa, tuturor membrilor familiei.
Compania DANONE PDPA Romania face parte din Grupul DANONE, prezent in 120 de tari, unul dintre liderii mondiali din industria alimentara, detinand locul 1 in lume in fabricatia de produse lactate proaspete si locul 2 in lume in domeniul apelor minerale imbuteliate si a alimentatiei pentru bebelusi. Grupul DANONE a inregistrat in 2010 vanzari de peste 17 miliarde EURO. DANONE Romania este lider de piata in categoria produselor lactate proaspete, inregistrand in anul 2009 o cifra de afaceri de 435 milioane RON, in crestere fata de anul precedent. Compania are in prezent peste 700 de angajati si un portofoliu ce depaseste 60 de referinte de produs, principalele marci fiind: Activia, Danonino, Actimel, Nutriday, Cremosso, Danette, Casa Buna. (comunicat de presă | Andrada CREATA, consultant PR Odyssey)