@ Consumatorii care plătesc cu cardul în hypermarketuri între 4-28 noiembrie 2010 pot câştiga premii în obiecte sau bani @ Valoarea totală brută a premiilor este de peste 300.000 de lei
MasterCard Europe derulează în perioada 4-28 noiembrie o campanie promoţională în 41 de hypermarketuri Carrefour, real,-, Cora şi Auchan, din 13 oraşe din ţară. Campania se adresează persoanelor care deţin un card de debit sau credit, marca MasterCard® sau Maestro®, şi îl folosesc pentru plata cumpărăturilor într-unul dintre hypermarketurile participante.
„Campaniile anuale MasterCard pentru încurajarea plăţilor cu cardul au devenit o tradiţie încă din 2001, cu sprijin tot mai ridicat din partea comercianţilor parteneri şi o participare tot mai numeroasă a posesorilor de carduri”, spune Ioana Gorgăneanu, Marketing Manager, MasterCard Europe. „Anul trecut, spre exemplu, 31% dintre tranzacţiile estimate pe locaţiile participante s-au înscris în promoţia MasterCard.”
În hypermarketurile Cora, promoţia curentă se desfăşoară în fiecare săptămână din perioada 4-28 noiembrie, de joi până duminică, între orele 10.00 – 22.00. În celelalte hypermarketuri – Auchan, Carrefour şi real,- – posesorii de carduri se pot înscrie joi şi vineri între orele 14.00 – 22.00, iar sâmbăta şi duminica, între 10.00-22.00.
„Experienţa ne-a arătat că trimestrul al IV-lea este cel mai activ din perspectiva utilizării cardurilor,” completeaza Gorgăneanu. „Am decis de multă vreme, strategic, să susţinem această perioadă a anului prin programe promoţionale. Campaniile noastre, organizate în lunile de iarnă, au determinat sistematic o creştere de la an la an a valorii şi a numărului de tranzacţii pe care posesorii de carduri le fac la comercianţi şi sperăm ca nici acest an să nu fie o excepţie.”
Deţinătorii unui card Maestro sau MasterCard care îl utilizează pentru plata cumpărăturilor într-un hypermarket participant Carrefour, Cora sau real,- primesc de la casieră, împreună cu chitanţa de plată şi bonul fiscal, un card de carton. La standul de promoţie, posesorii trec cardul de carton printr-un aparat asemănător unui POS, iar pe ecranul unui laptop conectat la acest dispozitiv apare mesajul cu premiul câştigat sau mesajul necâştigător. În hypermarketurile Auchan, clienţii primesc cardul de carton în momentul în care merg, având bonul fiscal şi chitanţa de plată cu cardul, la standul de promoţie.
„Mecanismul atrăgător, care simulează încă o tranzacţie de plată cu cardul, precum şi premiile acordate pe loc, i-au convins pe mulţi posesori de carduri să participe la campania MasterCard de anul trecut. Iar pe noi, succesul acesteia ne-a făcut să extindem în 2010 numărul de hypermarketuri şi de oraşe participante”, mai spune Ioana Gorgăneanu.
Anul trecut, acţiunile derulate în perioada campaniei MasterCard au ajuns la peste 1,6 milioane de persoane, participanţii la promoţie fiind de peste 116.000.
Premiile din acest an constau în obiecte – care se acordă pe loc – şi bani, ce se virează în conturile de card ale câştigătorilor. În cadrul campaniei, MasterCard Europe acordă 82 de premii în bani – câte două premii pentru fiecare hypermarket – în valoare unitară de 1.000 de RON. Valoarea totală brută a premiilor este de peste 300.000 de lei. Fiecare plată cu cardul efectuată în perioada promoţiei, indiferent de sumă, acordă dreptul de înscriere şi măreşte şansele de câştig.
Oraşele participante la campanie sunt Bucureşti, Braşov, Baia-Mare, Cluj-Napoca, Constanţa, Galaţi, Iaşi, Piteşti, Ploieşti, Sibiu, Suceava, Târgu-Mureş şi Timişoara.
Detalii despre campanie sunt disponibile pe site-ul www.mastercard.ro.
(ne-a transmis Lorena Macoveanu)